KLAPP Serum Skin Refining. Idealny produkt dla skóry mieszanej

by - maja 30, 2016


Serum Stri-Pexan KLAPP

Serum Stri-Pexan KLAPP ma za zadanie pobudzać mikrocyrkulację w skórze, pomoc w walce z rozszerzonymi porami poprzez ich oczyszczanie  i sprawiać że nasza skóra staje się świeża i promienna. Specjalne brązujące peptydy mają stymulować naturalną produkcję melaniny (z tego powodu właśnie postanowiłam serum zacząć stosować na początku lata). W ten sposób mamy uzyskać jednolitą pigmentację skóry. Najważniejszym składnikiem jest tu jednak Regestril1 , który ma pobudzać procesy odbudowy włókien kolagenowych...

Produkt zamknięty jest w bardzo ładnym opakowaniu z pompką, za co ogromy plus, uwielbiam taką formę przechowywania kosmetyków. Na twarz i szyję wystarczą 2-3 pompki – serum jest  dosyć wydajne. Bardzo ładnie się rozprowadza i wchłania. Pachnie jak większość produktów firmy KLAPP bardzo przyjemnie - dla mnie to kolejny plus tego produktu.

A co z efektami?
Serum pozostawia skórę lekko matową, jednak z satynowym wykończeniem. Oczekiwałam raczej lekkiego rozświetlenia bez efektu tłustej skóry, czyli efektu jaki dają np. sera z wit. C, ale nie jest to produkt tego typu, więc OK. To co mnie natomiast zaskoczyło, to mimo że serum nie współgra z filtrem (przebolałam chwilowe rolowanie), to nałożone właśnie na dzień sprawia, że makijaż wygląda jakby lepiej, twarz jest gładka, świeża i wygląda naprawdę zdrowo. Bardzo mi się to spodobało.Ten sam fajny efekt uzyskuję nakładając to serum jako jedyny kosmetyk na dzień. Twarz po paru godzinach wygląda naprawdę dobrze.
Gołym okiem można zauważyć wyrównanie kolorytu i gładkości skóry. Dziwi mnie dlaczego nie jest to widoczne po zastosowaniu produktu na noc. Rano twarz w lustrze wygląda po prostu normalnie. Widocznie krem wyciera się w poduszkę?

Jeśli chodzi o właściwości anti-aging, to jeśli chwilowe wygładzenie niewielkich linii mimicznych moglibyśmy zaliczyć do tej kategorii, to serum takowe właściwości posiada. Nie róbmy sobie jednak nadziei na jakieś poważne działanie przeciwzmarszczkowe kosmetyku. Podsumowując jest to ciekawe serum dla cery tłustej i mieszanej. Warto wypróbować.

Generalnie mam bardzo dobre doświadczenia z marką Klapp, szczególnie podobał mi się zabieg Repacell, który stosowany regularnie zapewnił mi przez długi czas świetną kondycję skóry.

1. Regestril wspiera efekt napięcia poprzez odbudowę sieci strukturalnej skóry. Pobudza proces odbudowy włókien kolagenowych i elastylowych. Widocznie odmładza skórę, spłyca zmarszczki, regeneruje komórki naskórka.

G D Z I E  K U P I Ć ?

You May Also Like

0 komentarzy

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.