Zabiegi gabinetowe w domu, masażer 6w1

by - maja 01, 2018



Ultradźwięki, fale radiowe, sonoforeza? Na co się zdecydować wybierając się do gabinetu kosmetycznego? Obecnie na rynku dostępne są urządzenia, dzięki którym możemy podobne zabiegi wykonać sami w zaciszu domowym.


Domowy masażer ultradźwiękowy

Jeśli tylko udaje mi się wygospodarować trochę więcej czasu i dla siebie bardzo chętnie korzystam z bezprzewodowego masażera do twarzy i ciała 6w1. Musimy pamiętać o dwóch ważnych rzeczach. Po pierwsze musimy posiadać odpowiedni żel do ultradźwięków (najlepiej wykorzystywać go podczas wszystkich zabiegów), który zapewni odpowiedni kontakt głowicy ze skórą i ułatwi wprowadzenie substancji aktywnych w głąb skóry. Może to być zwykły żel do USG który kupimy w aptece, lub żel wykorzystywany w gabinetach kosmetycznych np. Bielenda. Po drugie należy pamiętać, że moc takich urządzeń domowych jest znacznie mniejsza niż urządzeń profesjonalnych. Nie spodziewajmy się więc po nich efektów takich jak w gabinetach kosmetycznych, gdzie wykorzystywane są wielofunkcyjne kombajny o dużej mocy.


Jakie zabiegi masażerem domowym?

Podobnymi urządzeniami możemy wykonywać zabiegi nie tylko na twarz, ale również na ciało.
Oto kilka przykładowych zabiegów, które chętnie wykonuję w domu.

Fale radiowe + EMS połączone ze światłoterapią LED (światło czerwone)
RF emituje falę elektromagnetyczną o częstotliwości radiowej, działa w obrębie skóry właściwej, pobudzając komórki skóry do produkcji i regeneracji włókien kolagenowych. Ujędrnia się owal twarzy, spłycają zmarszczki. Jest to świetny zabieg nie tylko na twarz ale również doskonale sprawdzi się w przypadku wiotkiej skóry i cellulitu np. na udach. Dodatkowo czerwone światło LED wzmacnia powyższe efekty.

Ultradźwięki połączone z masażem wibroakustycznych 
Jest to tzw. mezoterapia bezigłowa, czyli genialny sposób na wprowadzenie substancji czynnych do głębokich warstw skóry. Ultradźwięki świetnie zwalczają cellulit i redukują zmarszczki szczególnie gdy zastosujemy odpowiednie dla danego problemu ampułki. Dodatkowo wibracje akustyczne wspomagają krążenie krwi, poprawiają wygląd skóry.


Zdarza mi się również wtłaczać ampułki za pomocą jonoforezy (jony ujemne).



Posiadacie podobne urządzenia w domu?

You May Also Like

14 komentarzy

  1. mam z Bielendy fotonowy masażer ultradźwiękowy 2w1, używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem z regularnością. Ostatnio używam kiedy sobie przypomnę, że takie urządzenie posiadam :)

      Usuń
  2. Cześć czy warto kupić takie urządzenie? Czy efekty są widoczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy są jeszcze inne urządzenia które polecasz do zabiegów domowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli teraz miałabym wybrać jedno urządzenie do zabiegów domowych, byłby to dermapen zdecydowanie :)

      Usuń
  4. Witam,zamierzam kupic dermapen i masazer ulradzwiekowy 5w1 (bez fm) moze mi pani doradzic czy to ma sens.dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłabym na dobry dermapen, rezygnując z masażera :)

      Usuń
  5. Dlaczego uwaza Pani ze masazer sie nie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się, sprawdza :) Tylko ja nie mam cierpliwości do niego :D

      Usuń
  6. Jak często go używać dopiero kupiłem i nie jestem jeszcze zorientowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dwa razy w tygodniu jest optymalnie :)

      Usuń
  7. Dostałam to urządzenie, ale nie mogę go używać, bo nie mam instrukcji i nie mogę znaleźć jej w internecie.Czy istniałaby możliwość przesłania instrukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie posiadam tego masażera. Poszedł w świat wraz z instrukcją :)

      Usuń

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.