Ekstrakty roślinne w produktach Aesop

by - sierpnia 15, 2016

Kosmetyki Aesop

Interesując się markami "naturalnymi" o bardzo ładnych, prostych składach, bogatych w składniki nieszkodliwe dla skóry i ekstrakty roślinne, trafiłam na markę Aesop. Kosmetyki są już dostępne w Polsce, można również szukać okazji, próbek i innych metod ich przetestowania. Udało mi się zdobyć próbki trzech produktów. Czy sięgnę po pełnowymiarowe opakowania?

Aēsop
Primrose facial hydrating cream

Krem nawilżający z przeciwutleniającym kwasem gamma-linolenowym i witaminą E.
Oleje, Ekstrakty roślinne, witamina E, kwas gamma-linolenowy

Aēsop
Mandarin facial hydrating cream

Lekki krem nawilżający bogaty w witaminę E i roślinne produkty antyoksydacyjne.
Idealny do cery tłustej lub mieszanej.
Oleje, Ekstrakty roślinne, witamina E

Aēsop
Resurrection Hand Balm

Nawilżający krem do dłoni z wyciągami z mandarynki, rozmarynu i cedru.
Oleje, Ekstrakty roślinne

Generalnie kremy są bardzo przyjemne w użyciu. Ładnie się rozprowadzają, zarówno na twarzy jak i na dłoniach. Pozostawiają białą, widoczna powłokę podczas wsmarowywania, która z czasem się wchłania. Zapach produktów jest bardzo ziołowy, czego ja niestety nie znoszę i szczerze powiedziawszy przez ten właśnie zapach pierwsze wrażenie nie było najlepsze. Dalej też nie było dobrze. Moja twarz podczas stosowania tych produktów bardzo się świeciła, a nie przynosiło to według mnie żadnego nawilżenia, nawet natłuszczenia. Owszem skóra wydawała się być w dobrej kondycji, co jednak okazało się nieprawdą po kilku dniach regularnego stosowania tej marki. Moja cera pogorszyła się w tym czasie niestety. Stała się bardziej ziemista i lekko pozapychana.

Plusem jest niezła wydajność produktów, a biorąc pod uwagę nieprzyzwoite niestety ceny produktów, jest to dużym plusem. Rozumiem, że obecnie mamy BUM na produkty naturalne, ale naprawdę na mnie one nie działają, nie przynoszą większych korzyści i najprawdopodobniej moja pielęgnacja nie pójdzie w tym kierunku.

Jeśli uda Wam się zdobyć próbki, testujcie. Być może wasze cery będą te produkty uwielbiać. Ja na pewno do nich nie wrócę.

Co sądzicie Aesop? Miałyście może jakieś produkty tej marki?

Zobacz również:  K O S M E T Y K I    P H E N O M E
 

You May Also Like

0 komentarzy

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.