Produkty anti-aging do włosów

by - września 27, 2018

Fryzjerzy są zgodni co do tego, że oprócz codziennej pielęgnacji należy od czasu do czasu dogłębnie zadbać o swoje włosy. To dla nich dokładnie to samo, co dla naszego ciała masaż lub relaksujący zabieg...


Kiedy stosować kuracje do włosów?

Nie od dzisiaj wiadomo że uwielbiam testować nowe produkty do włosów, ponieważ moje owłosienie na głowie (zaraz po twarzy) to moje "oczko w głowie". Szczególnie lubię wplatać w swoją codzienną pielęgnację produkty anti-aging, czyli tzw. kuracje do włosów. Moje ostatnie nabytki dały niezłego kopniaka moim włosom, a dodatkowo używanie ich było wielką przyjemnością. Polecam Ci przyglądać się uważnie końcówkom włosów i skórze głowy, to one powiedzą Ci czy wszystko jest w porządku czy może warto zafundować im płukankę kolagenową czy odbudowę wiązań. Przyznam się że stosuje tego produkty nawet wtedy, kiedy żadnych negatywnych objawów nie zauważam. Zazwyczaj raz w miesiącu.

HMILK NO STRESS PLEX Odbudowa wiązań dwusiarczkowych
organiczny olej perilla, białko bawełny, hibiskus, olej z daktyli
Na umyte włosy nakładam mleczko jak zwykłą odżywkę i trzymam ok. 5-10 min. Producent informuje, że dla wzmocnienia efektu można użyć prostownicy na podczerwwień i ultradźwieki. Ja nie posiadam odpowiedniego urządzenia więc nie wypowiem się w tej kwestii. Mogę natomiast stwierdzić z całą pewnością, że ten produkt miał i ma ogromny wpływ na poprawę kondycji moich włosów. Naprawdę bardzo polecam wypróbować.

Selective Anti-age booster
kolagen, kwas hialuronowy
Uwielbiam markę Selective. Mają naprawdę świetne produkty do włosów.
Booster ma postać płynu, który zawiera skoncentrowany kolagen i kwas hialuronowy.
Stosowałam go na dwa sposoby:
1. Dolewałam do wybranej maski odżywczej, mieszałam i nakładałam na włosy
2. Stosowałam w mieszance do olejowania włosów. Olej + booster + wybrana mgiełka. Spryskiwałam włosy na godzinę przed myciem lub na całą noc. Jestem pewna, że produkt ten "dobrze zrobił" moim włosom na poziomie nawilżenia.

Bioetika Youth Repair kuracja odmładzająca do włosów
keratyna, kwas hialuronowy
W skład zestawu wchodzą trzy produkty po 15 ml każdy. Sposób użycia:
1. Myjemy włosy szamponem z zestawu
2. Mieszamy w miseczce produkt nr.1 z produktem nr.2 aż do uzyskania konsystencji kremu.
3. Nakładamy na włosy, zostawiamy na kilka minut (ja zostawiam takie produkty trochę dłużej)
4. Spłukujemy

Kuracja fajnie odżywia włosy i nadaje im połysk. Polecam zrobienie włosom takiego spa od czasu do czasu.

Zapraszam do przeczytania mojego wpisu o tym jak przyśpieszyć wzrost włosów.
Jeżeli też masz swoje rytuały włosowe, podziel się nimi ze mną w komentarzach.

You May Also Like

5 komentarzy

  1. podobają mi się te produkty, kiedyś zachwycona byłam kuracją ARTEGO - Dream Repair keratynowy zestaw odbudowy włosów, chyba ponownie go kupię i zastosuję na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientujesz się może czy te produkty posiadają w składzie silikony?

      Usuń
    2. Już wiem, że tylko olejek w ampułkach posiada silikony, reszta kuracji nie :)

      Usuń

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.