Maski, które moje włosy pokochały

by - lipca 15, 2024

Obecnie w mojej pielęgnacji włosów mam swoje ukochane maski (nie licząc Olaplex 3, który też uwielbiam) które "robią cała robotę" i dają mi efekt jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego...

Equilibra Naturale Maska aloesowa nawilżająca
Aloes, ekstrakt z liści pokrzywy, siemię lniane, gliceryna
Taka niepozorna maska, a nic tak nie nawilża moich włosów jak ona (no może jeszcze  DR. SANTE Aloe Vera). Idealna maska humektantowa do pierwszego etapu pielęgnacji. Najlepiej pod czepek na 1h.

Dr. Sante Aloe Vera Maska do włosów
aloes, ceramidy, keratyna, masło shea, awocado, oliwa z oliwek
Już dawno jej nie miałam, ale pamiętam że jako produkt nawilżający sprawdzała się bardzo dobrze, szczególnie pod olej.


Garnier Wahre Schätze 1-minutowa kuracja do włosów Awokado i Masło Shea
Awokado, masło shea
Moja ukochana maska emolientowa. Dociąża i wygładza włosy. Nie można jej kupić stacjonarnie w Polsce, ale to przecież teraz nie problem. Bardzo pomaga mi ujarzmić i dociążyć włosy.

Lista będzie na bieżąco aktualizowana :)

You May Also Like

2 komentarzy

  1. Super, że trafiłaś na ulubione maski do włosów :) U mnie najlepiej sprawdza się pielęgnacja profesjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie produkty profesjonalne służą Twoim włosom? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.