Minimalizm w kolorówce, czyli moje produkty do makijażu

by - lipca 22, 2024

 

Tego jeszcze nie było. W dzisiejszym poście krótkie info na temat mojego codziennego makijażu i produktów, które są mi potrzebne do jego wykonania...

Na odpowiednio przygotowaną skórę twarzy, szyi i dekoltu (oczywiście dobra pielęgnacja anti-aging) nakładam wilgotną gąbeczką mix podkładów. Miksuje mój ulubiony Bourjois Healthy Mix 54 (stara wersja - mam jeszcze w zapasie) z innym, bardziej kryjącym podkładem który zazwyczaj mam w próbce. Na podkład idzie bronzer w kremie - obecnie Fenty Beauty Cream Bronzer Macchiato, którym konturuję twarz. Czoło, czubek nosa i szczyty policzków rozświetlam Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter w kolorze 4,5. Płótno gotowe. Następnie kredką do brwi Catrice brown-n-eyed peas 030 wypełniam i przeczesuję brwi, a następnie utrwalam efekt żelem do brwi. Obecnie Eyeko Brow Gel - Clear. Ta samą kredką robię kreski na dolnej i górnej powiece, a następnie rozcieram pędzelkiem. Podwijam rzęsy zalotką i tuszuję jednym z moich ulubionych tuszy: Lovely Curling Pump Up Mascara  lub Maybelline Colossal Volum' Express (żółty z fioletowymi literami). Usta obrysowuje konturówką Inglot 56 lub Miss Sporty 007 slow (tak, stara jak świat) i wypełniam neutralnym błyszczykiem. Ta da, gotowe! Tak wygląda mój ekspresowy makijaż, który zazwyczaj zbiera sporo komplementów. A może to po prostu dobrze wypielęgnowana skóra? ;)

You May Also Like

1 komentarzy

  1. Dobrze wypielęgnowana skóra to podstawa udanego makijażu, domyślam się, że jest piękny i wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.