Ujędrnianie i modelowanie ciała cz.2

by - lutego 11, 2016


Do wiosny jeszcze trochę czasu, ale już niedługo będziemy odsłaniać swoje ciało i na pewno każda z nas chce czuć się w swoim dobrze. Oczywiście nic nie zastąpi zdrowej diety i aktywności fizycznej -  tylko przestrzegając pewnych zasad i pracując nad sobą możemy sprawić by nasze ciało było w dobrej formie. Nawet modelki Victoria's Secret wiedzą, że codzienna walka o zgrabną sylwetkę i zdrowy organizm to podstawa. O aktywności fizycznej postaram się napisać nieco więcej w najbliższym czasie. Być może uda mi się również przygotować krótką rozpiskę zdrowego menu. Dzisiaj kolejna porcja kosmetyków które wspierają mnie w walce o jędrną i gładką skórę ciała.

Zapraszam również do części pierwszej > TUTAJ

Lierac Body - Slim. Wyszczuplający koncentrat antycellulitowy
Problem: wiotka skóra, modelowanie sylwetki
WTB System1, Lipo - Reverse2
Ten produkt ponownie pojawia się na mojej liście. Lubie efekt wygładzenia i ujędrnienia który daje. Jeśli chodzi o modelowanie ciała, szczególnie pośladków i ud to koncentrat ten radzi sobie bardzo dobrze. Skóra jest gładka, napięta i nawilżona. Jej koloryt również ulega zmianie, staje się bardziej równomierny i chyba ciemniejszy. Czy radzi sobie z cellulitem? Myślę że nie taka jego rola i nie przyczynia się u mnie do eliminacji tej przypadłości. Czy wyszczupla? Hmm ciężko stwierdzić czy wyszczuplenie jest efektem aktywności fizycznej, czy balsamu. Ale stawiałabym na to pierwsze.

Wersja na noc Destock Night trochę mniej przypadła mi do gustu. Generalnie nie robiła nic ciekawego z moją skórą a tym bardziej z cellulitem. Nie pokuszę się ponownie na ten produkt.


Elancyl Cellu Slim. Preparat antycellulitowy
Problem: zapobieganie cellulitowi
Cekropia, Kofeina, 
Ponownie w zestawieniu, ponieważ jest to jeden z moich ulubionych balsamów. Tylko on daje u mnie jakikolwiek efekt zanikania śladów cellulitu. Przede wszystkim przynosi zauważalne efekty a nie tylko obietnice. Wspomagając się nim mam praktycznie pewność, że mogę swoje uda i pośladki wystawić na widok osób trzecich.

Collistar Crio-Gel Anticellulite
Problem: zapobieganie cellulitowi, ujędrnianie 

Kofeina, Wyciągi roślinne 
Produkt ten polecam na cellulit wodny, nie tłuszczowy. Lekko drenuje i wygładza. Niestety u mnie nie przynosi spektakularnych efektów niestety. Szkoda, bo wiązałam z nim spore nadzieje. Daje bardzo przyjemny efekt chłodzenia do kilku minut po nałożeniu. Nie cierpię produktów rozgrzewających i chłodzących, ale ten jest naprawdę OK.  Nie sądzę bym wróciła do niego ponownie ponieważ u mnie działa coś innego.


GlySkinCare Body Lotion 10

Problem: Złuszczanie skóry, odnowa naskórka
Kwas glikolowy 10%
Produktów do ciała z kwasami używam zawsze zimą na zmianę z produktem mocno nawilżającym. Ten lotion sprawdza się w tej roli bardzo dobrze. Cóż więcej mogę napisać, co robią kwasy każdy wie :)

Lipikar Balsam AP+
Problem: Uzupełnienie poziomu lipidów, ukojenie suchej skóry
Niacinamid, Masło Karite 20%
Balsam uzupełniający poziom lipidów. Świetnie nawilża koi skórę. Idealny po kuracji kwasami. Odbudowuje i chroni barierę skórną. Balsam ma bardzo przyjemną konsystencje, szybko się wchłania i na długo pozostawia nawilżona skórę. Bardzo go lubię.

Nivea Firming Good-bye Cellulite Serum Q10
Problem: Cellulit 
Koenzym Q10, L-karnityna 
Czytałam sporo pozytywnych opinii na temat tego serum, zwłaszcza na zagranicznych forach. Substancje aktywne zachęcają do wypróbowania tego produktu. Serum ma galaretowatą, pachnącą alkoholem konsystencję. Wchłania się nieźle. Efekty? Hmm, na cellulit nie działa. Delikatnie wygładza i to tylko na jakiś czas. Wraz ze zmyciem serum, znikają wszelkie efekty niestety. Na pewno do niego nie wrócę.


Olejki do masażu:
Alterra olejek do skóry antycellulitowy ‘Brzoza i pomarańcza’
Piekny zapach, przyjemna konsystencja. Niestety bardzo szybko wysycha i jest mało wydajny.

Babydream fur Mama olejek do pielęgnacji ciała
Mój ulubiony olejek do masażu (także do włosów). Świetny skład, świetny poślizg i świetne działanie.


 
 

You May Also Like

1 komentarzy

  1. Bardzo ciekawie zestawione produkty do ujędrniania i modelowania. Dodała bym do wpisu ćwiczenia cardio oraz inne aktywności fizyczne, które pomogą w modelowaniu sylwetki, zwłaszcza ud oraz pośladków. Korzystałam początkowo tylko z balsamów ujędrniających oraz ćwiczeń cardio. Teraz wiem, że bardzo korzystny jest dobry drenaż limfatyczny.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz zapytać o coś związanego z poruszaną na blogu tematyką, czekam na Twoje pytanie w komentarzach. Na pewno odpowiem.